Not For Sale. Україна відкрила свій павільйон на Expo-2025 в Японії
На виставці Expo-2025 в Осаці (Японія) відкрився український павільйон під назвою Not For Sale (Не для продажу).

Що це за павільйон
Це магазин, у якому нічого не можна купити. Замість товарів – тут є 18 предметів, що символізують людську цінність: свободу, гідність, стійкість. Кожен експонат має штрих-код, який можна сканувати, щоб переглянути «ціну», якою Україна виборює під час війни право на освіту, свободу вибору, медичну допомогу тощо.
У перший день, 13 квітня, павільйон відвідали п'ять тисяч осіб. Щогодини його проходить до 1500 людей. За оцінками організаторів, загалом його можуть побачити до 23 мільйонів відвідувачів.

Values-Driven Economy
Поруч із головним павільйоном працює зона Values-Driven Economy (Економіка, орієнтована на цінності). Тут показали речі від українських компаній, які працюють під обстрілами. Наприклад, каска від ДТЕК, прострілена сирена Ajax, колба з нафтою від «Укрнафти», продукція компаній «Астарта», «Біосфера» і Ощадбанку. Кожен об’єкт розповідає історію про те, як бізнес в Україні продовжує функціонувати під час повномасштабної війни.


Інші події
15 квітня у павільйоні Великої Британії Україна проводить серію панельних дискусій на тему цінностей в економіці, культурної й економічної стійкості й інновацій в умовах війни.
Про Expo-2025
Expo-2025 триватиме з 13 квітня до 13 жовтня на острові Юмешіма в Осаці. Його тема – Designing Future Society for Our Lives (Створення суспільства майбутнього для нашого життя). У виставці беруть участь понад 160 країн, які демонструють свої досягнення. Україна розмістила павільйон у безплатному просторі, який надала Японія на пів року.
Ми також писали про аніме-талісман на ім’я Люче від Ватикану, який має залучити молодь до католицтва за допомогою сучасної попкультури, офіційного маскота PIX від Великої Британії й пуховик-спальник від Японії, у якому можна спати де завгодно. Усі ці речі представляють на Expo-2025.
Обкладинка й фото: надані командою павільйону