Компанія Coca-Cola показала свою оновлену святкову рекламу “Holidays are coming” («Свято наближається»), яку створили повністю з використанням штучного інтелекту, повідомляє Marketing Week.

Це оновлена різдвяна реклама Coca-Cola. Coca-Cola; листопад, 2024

15-секундна версія реклами дуже схожа на оригінал 1995 року, однак в оновленому відео герої п’ють кока-колу без цукру, а «акторський склад» став різноманітнішим.

Це перший випадок, коли бренд створив рекламу виключно завдяки штучному інтелекту. У компанії пояснили, що так рекламу хотіли адаптувати до сучасних реалій, а використання ШІ значно скоротило час і витрати на виробництво відео.

Рекламні ролики вже показують на телебаченні у Великій Британії. Чи показуватимуть саме цю рекламу в Україні, поки що невідомо. Перед запуском відео на телебачення його попередньо протестували й отримали схвальні відгуки від споживачів. 

   

  • У 2017-му міжнародна екологічна організація Greenpeace показала альтернативний рекламний ролик компанії Coca-Cola «Свято наближається», у якому порушила питання впливу пластику на довкілля. У відеоролику чоловік у костюмі Санта Клаусу їде в сміттєвозі й викидає порожню пляшку на узбережжі океану.

Відео й обкладинка: Coca-Cola