Погляд із висоти й мистецтво, створене ШІ. Прогноз трендів на 2025 рік від Depositphotos
Міжнародна контент-платформа Depositphotos оголосила прогноз креативних трендів на 2025 рік.
2025 рік для креативної індустрії буде сповнений відсилань до різних епох, філософій і мистецьких течій. «TikTok привнесе естетику «дружнього хаосу», а розвиток ШІ-технологій створить шлях для проєктів, що поєднують фантазію з реальністю», – кажуть у Depositphotos.
Сім креативних трендів від Depositphotos
Нова сучасність
Тренд передбачає поєднання технік, наприклад, гіперреалізму і скетчу, а також нестандартних колірних палітр, які привертають увагу своєю яскравістю.
«Ультрасучасні зображення з ефектними елементами глибоко резонують з потребою міленіалів і зумерів в індивідуальності й ширшого культурного діалогу», – каже експерт із розвитку брендів Мартін Зарян.
Клатеркор
Після тренду old money популярності набуває cluttercore, оскільки в соцмережах щотижня з’являються понад 35 мільйонів тематичних постів. Це тренд про вінтажний максималізм у виборі зображень, поєднання несумісних елементів і ностальгії в музиці, кажуть у Depositphotos.
«Улітку 2024 року в попкультурі зʼявився термін ʼʼbratʼʼ – бунтарський, сміливий і грайливий дух, який оспівує індивідуальність і безтурботне ставлення до життя. Оскільки клатеркор – це поєднання різних візуальних елементів у грайливій манері, я бачу в ньому втілення духу покоління Z», – каже кеативна директорка дизайн-агенства Vault49.
Авторам контенту радять обирати контрастні теплі і яскраві кольори, а також композиції з кількома обʼєктами, що домінують.
Гіперсентименталізм
У маркетингу набирають популярності розповіді про життєвий досвід реальних людей і їхні трансформації. Основним елементом тренду є відображення різних емоційних станів, які переживають люди.
Великі плани у фото й відео допоможуть підкреслити щирість комунікації, а мʼякі й теплі кольори у візуальному контенті – отримати відгук від аудиторії.
Мистецтво, народжене штучним інтелектом
Для створення рекламної кампанії з естетикою штучного інтелекту рекомендують використовувати інструменти ШІ-генератора зображень.
Також пропонують використовувати у запитах вислови, а саме: «концептуальний твір мистецтва», «фотореалістичне зображення» й інші. Відповідний контент може показати прогресивність бренду.
Витончена гармонія
Наразі знову набирають популярність філософії Азії на кшталт вабі-сабі тйа ікіґай, які пропонують спокійний й оптимістичний погляд на життя. Важливими частинами тренду є майстерність, мінімалістичний підхід та історії компаній або продуктів.
Людям рекомендують використовувати зображення виробів з глини, тканини, дерева й мідної патини. А також земляні й світлі палітри кольорів і традиційний японський колорит. Найкращим доповненням буде музика з використанням флейти, лютні й вітряної акустики.
Назустріч темряві
У 2025 році бренди змінять комунікацію зі щастя на похмуру містику, щоб отримати відгук у споживачів, які можуть відчувати смуток або невпевненість у майбутньому. Водночас цей тренд означає не песимізм, а мету, до якої потрібно йти.
Для такого тренду характерні тьмяні кольори, брутальна типографіка, вінтажні ефекти й алюзії на роботи готичного стилю, хард- року й постапокаліптичного мистецтва.
Погляд з висоти
Маркетологи частіше використовують ракурси «зверху», щоб показати продукти максимально краще.
Авторам контенту радять показувати обʼєкти або моделей згори, обирати фотографії з обʼємними композиціями, мапи й плани.
Гід створювали на основі аналізу ринку, пошукових запитів, інсайтів від міжнародних експертів.