Логотип із мозаїки й цегляні кольори: це оновлений бренд Чернівців
Креативна агенція ОСВ оновила бренд Чернівців і розробила нові логотип і слоган «Чернівці. Мозаїка культур».
Мета проєкту – розробити впізнаваний і сучасний бренд міста, який відображатиме унікальні риси Чернівців.
Розробка логотипу
В основі нового логотипу – елемент мозаїки. Разом зі слоганом він формує завершений образ Чернівців як міста, де поєдналися й мирно співіснують різні культури й національності, кажуть у команді. Ще одна інтерпретація логотипу – орнамент вишивки, що відсилає до давньої традиції, що виникла саме в Чернівцях.
Логотип трансформується в найбільш упізнавані символи міста – Чернівецький університет, Ратушу, Будинок-корабель. Так прагнули підкреслити туристичну привабливість міста.
Елементи логотипа трансформуються в найбільш
упізнавані символи міста. Фото: ОСВ Agency
Кольори, шрифти й лого
«Цегляні» кольори оновленого бренда – відтінки коричневого, помаранчевого й червоного – асоціюються з черепицею й будівлями в історичній частині міста.
В основі шрифта для логотипа – класичний Helvetica Neue Condensed. Його спеціально модифікували так, щоб елементи літер нагадували арки старовинної архітектури Чернівців. Для тексту використали шрифт Mulish.
- Креативна агенція ОСВ напередодні презентувала шрифт «Жовтень», який створила на основі оригінальної вивіски однойменного кінотеатру в Житомирі.
- 2 жовтня у Віледжі провели редизайн. «Київ – великий віледж», – жартували ми, натякаючи на зміни. Тепер у нас новий шрифт, назва, тисячі логотипів замість одного, нова головна сайту й стиль ілюстрацій.
Фото, обкладинка й відео: ОСВ Agency