ВООЗ співпрацюватиме з TikTok, щоб показувати користувачам більше контенту про здоров'я й добробут (well-being).

Вони оголосили про річну співпрацю й будуть популяризувати науково доказовий контент. Так ВООЗ хоче просувати медичну грамотність й здорову поведінку в соціальних мережах. А команда TikTok каже, що це допоможе зробити їх більш соціально відповідальними. 

Вони будуть залучати інфлюенсерів, щоб розвінчувати стереотипи, ділитися історіями й розповідати про корисні ресурси. Для цього їм будуть пропонувати проходити навчальні програми. 

   

  • У 2020 році ВООЗ запустила мережу Fides, щоб співпрацювати з авторами контенту в соцмережах й популяризувати науковий контент. Уже зібрали понад 800 авторів.