Instagram створив фірмовий звук, який буде лунати в кінці кожного Reels
Instagram створив фірмовий звук, який буде лунати в кінці кожного Reels.
Його зробити з ефектом тремтіння й звучанням барабанів. Так хотіли створити ефект розвитку й прогресії. Окрім того, звук розробляли так, щоб він пасував до різних відео та емоцій. Коли він стане доступним для користувачів, поки не повідомляють.
У команді кажуть, що це перший крок до того, щоб зробити Instagram впізнаваним за звуком. «Ми хотіли, що це було переривчасто (punctuated), але неідеально. Це метафора повсякденної творчості, яка не обов'язково має бути ідеальною, щоб нею можна було поділитися», – коментує саунд-дизайнерка Meta Сієра Сінклер.
- В Instagram можна встановити трек для свого профілю, додавши 30-секундну вирізку з пісні. Фрагмент пісні можна виділити самостійно.
- Також додали функцію, яка дозволяє користувачам ділитися коментарями підписників під своїми публікаціями або Reels у сториз. Ми показували, як це працює, тут.