Український бренд дизайнерки Ксенії Шнайдер створив колекцію одягу «Втрачені мозаїки».

«Ця колекція слугує відображенням нинішнього моменту. Коли багато українців та інші по всьому світу збирають фрагменти свого життя на тлі глибоких викликів, наче мозаїку», – кажуть в команді бренда.

До колекції ввійшли сукні, топи та спідниці, які натхненні монументальними мозаїками Степана та Романа Кириченків, а також роботами Людмили Ястреб та художників з Миргорода та Сіверськодонецька.

«Непохитний оптимізм Ксенії проявляється одязі, що відображає складні мотиви цвітіння квітів та мальовничих пейзажів», – додає команда.

   

У 2023 році Adidas Originals запустив продажі одягу з колаборації з українським брендом Kseniaschnaider по всьому світу.  Це перший приклад колаборації українського бренду зі світовим брендом одягу такого масштабу.

Раніше редакція The Village Україна говорила з Ксенією Шнайдер про колаборацію, притаманні бренду «великодки», зашиті в кожну річ, і плани на майбутнє.