Видання Vice Magazine відновлює випуск друкованих журналів.

Перший друкований номер присвятили 30-річчю Vice Magazine. Журнал випускатимуть чотири рази на рік. Безкоштовні копії будуть доступні в деяких фотолабораторіях і барах у Нью-Йорку й Лондоні. Також команда приготувала ексклюзивні фільми, «занадто ризиковані для соцмережі».

Не обійшлося без росіян

Для першого номера команда зібрала знімки 20 митців з усього світу, які «чинять революцію у фотографії». Однією із фотографок у журналі стала росіянка Крістіна Рожкова. Вона народилась у Пермі, вчилась у санкт-петербурзькій Академії художньої й документальної фотографії.

У Vice кажуть, що в журналі представлять «її чуттєві портрети, створені в Росії». До того ж для офіційного анонсу перезапуску в Instagram команда обрала одне з фото Рожкової. 

Фото Рожкової, яке команда Vice обрала для анонсу перезапуску. Фото: Vice (Instagram)

   

Vice Media – це американо-канадська цифрова медіакомпанія, заснована в 1994 році як журнал Voice of Montreal. Компанія спеціалізується на молодіжному контенті, а також має пʼять основних напрямів бізнесу: друковані видання, заходи, музику, онлайн-медіа, телебачення й художні фільми.

   

У 2023-му Vice Media подали заяву про захист від банкрутства, а в лютому 2024-го компанія звільнила сотню працівників і припинила випускати контент на сайті. Більше уваги планували приділити соціальним каналам, бо вони набиратимуть більше переглядів. 

Обкладинка й фото: Vice, Vicephoto