У Великій Британії заборонять показувати рекламу нездорової їжі на телебаченні до 21:00, починаючи із жовтня 2025 року, повідомляють у Sky News.

Водночас планують повністю заборонити платну онлайн-рекламу нездорової їжі. Ці обмеження допоможуть захистити дітей від реклами менш здорової їжі та напоїв, що, як свідчать дослідження, впливає на їхні харчові вподобання з раннього віку.  

У Британії також хочуть, щоб уряд поширив заборону на рекламні щити, рекламу на радіо та спортивне спонсорство. Минулого року, опитування показало, що вісім із десяти дорослих підтримують заборону на рекламу нездорової їжі дітям на телебаченні та в інтернеті.

Заборонити рекламу нездорової їжі у Великій Британії планували ще з 2021 року, щоб знизити рівень ожиріння у країні. У межах кампанії також планували обов’язково вказувати на кількість калорій у меню й ввести обмеження для промоакцій для продажу «нездорових» продуктів у супермаркетах. Однак ці плани двічі провалювалися.

   

Напередодні YouTube оголосив про обмеження рекомендацій контенту для підлітків. На платформі підлітки можуть переглядати відео, зокрема, про фітнес і дієту, але YouTube не рекомендуватиме до перегляду подібний контент.