Як живе креативна галузь у 2024 році, досліджує Gradus Research й «Варто». Як долучитися
Дослідницька компанія Gradus Research, агенція комунікацій «Варто» й платформа з розвитку кар'єри Happy Monday запускають дослідження про те, як живе креативна галузь в Україні у 2024 році.
Долучитися пропонують фріланс-спеціалістам, inhouse-працівникам та усім працівникам креативних індустрій: PR, маркетингу, SMM, бренд-менеджерам та вузькопрофільним спеціалістам (дизайнерам, стратегам, креаторам).
У результаті хочуть зрозуміти потреби ринку праці, його виклики та можливості. Також хочуть виявити, як трансформується індустрія та які є інсайти для подальшого розвитку галузі.
Долучитися до опитування можна за посиланням. Запитують, зокрема, про формат роботи та його переваги й недоліки, на який ринок (український чи іноземний) працюєте, де здобули свої навички, як оцінюєте стан ринку і на що звертаєте увагу, коли обираєте компанію чи проєкт для роботи.
В Україні офісні працівники відчувають стрес значно частіше, ніж у країнах Європи, ішлося у дослідженні Gradus Research у березні. Про відчуття стресу або сильної знервованості зазначили 78% офісних працівників в Україні.
Цей показник є значно меншим у Польщі (61%), Німеччині (60%) та Італії (58%). Найбільший розрив у відповідях Україна має із Нідерландами та Іспанією, де такий показник становить однаково 42%.