Школа попкультури Skvot випустить документальний серіал «Три в одному» про історію української реклами. 

«Три в одному – поширене рекламне кліше. Кава з вершками й цукром чи крем, який одночасно зволожить, захистить і розгладить зморшки, – усе найкраще в одному флаконі», – пояснюють у команді. 

Серіал складатиметься з трьох серій. Перша із них, «Бізнес», охоплює період від 1970-х років і до сьогодні й вийде 12 червня на Youtube-каналі Skvot. У цьому епізоді Андрій Федорів, Денис Келеберденко, Ярослав Сердюк й інші гравці українського рекламного ринку пояснюють, як від «реклами матраців по ТБ ми дійшли до «Каннських левів». 

У другому епізоді, який вийде 26 червня, розповідатимуть про патріотичну рекламу, співпрацю «креативу» з державою й феномен зборів. А в третьому епізоді – про хейт і критики в рекламній індустрії. Його премʼєра відбудеться 10 липня.

«Ми хочемо, щоб історію української рекламної індустрії почули, адже це така ж частина попкультури, як музика чи кіно», – розповідає співзасновниця Skvot Інна Чут. Режисером став Ілля Михайлусь, а продюсерами – Максим Сердюк й Артем Григорян (KNIFE! Films).

   

Онлайн-школа SKVOT спільно з піцерією Pie Spot створили 500 лімітованих «дабл-пепероні», щоб розповісти про вплив піци на культуру. Придбати «дабл-пепероні» піцу можна з 13 травня в піцерії Pie Spot на Київському велотреці. Усі кошти з продажу передадуть на потреби 15 бригади оперативного призначення НГУ «Кара-Даг», що працює на Запорізькому напрямку.

   

Редакція The Village Україна запитала співзасновників Knife! films Максима Сердюка й Артема Григоряна про роботу над документальним серіалом «Епізоди», звідки взялися на це гроші і які ще фільми в роботі й планах.