Український лейбл Enko запустив навчальну платформу Enkollege для людей з музичної індустрії.

Щороку тут будуть публікувати 12 курсів, зокрема перший із них, «Як артисту просувати свій реліз», уже доступний за посиланням. Він складається із семи уроків, у яких співзасновник лейбла та музичний продюсер Іван Клименко розповідає, як візуально оформити реліз й просувати свою пісню на стримінгових платформах та у соціальних мережах, а також які є піар-інструменти. 

Окрім того, учасникам відкриють доступ до закритого клубу, де можна буде  «знайти інсайдерську інформацію й заколабитись з іншими». Також публікуватимуть чеклисти, шаблони документів й музичні вакансії, а щомісяця проводитимуть онлайн-зустрічі з менторами.

Щоби стати учасником, потрібно оформити підписку. Вартість доступу до одного курсу становить 110 доларів, підписка на місяць – 32 долари, а на рік – 190 доларів. 

За рік тут планують зібрати 3 000 людей з музичної сфери. «Головною метою залишається створення ось цього відчуття ком’юніті та «своїх людей», – додають у лейблі. Платформа доступна за посиланням.

   

Редакція The Village Україна запитала співзасновника й керівника Enko Івана Клименка про реп-ф’юд, позиціювання Enko як музичного лейбла, а не реп-лейбла й відповідальність артистів за висловлювання. Ми також зібрали хронологію конфлікту українських реперів Гоні й Otoy із гуртом Kalush.

Фото: ENKOllege