Дивіться, яку айдентику пропонують для Житнього ринку
Артдиректор White Studio Design Олег Білий запропонував айдентику для Житнього ринку.
«Надихнувся ініціативою Євгена Клопотенка щодо збереження Житнього ринку і створив ще контенту», – ділиться дизайнер.
Це найдавніший ринок Києва, що сягає своїм корінням часів Київської Русі. Річка Глибочиця розділяла площу ринку на дві частини, він був основною торгівельною точкою 15 століття, розповідає Олег Білий.
Після реконструкції на фасаді зʼявилися чеканні балюстради. Зараз ринок збирає багато комʼюніті з Анатолієм Тапольським чи «Подільським Шуком», пише дизайнер.
Раніше Білий разом з Ігором Чавою й Олексієм Малитським розробили нове паковання для Дрогобицької солеварні, що стало стартом для порятунку цієї памʼятки індустріальної архітектури й виробництва, пише дизайнер.
Більшу частину площі Житнього ринку планують здати в оренду на 15 років за умови, що орендарі почнуть капітальний ремонт ринку впродовж шести місяців після укладання договору. Спочатку на подачу заяв потенційним орендарям дали всього п’ять днів, але після суспільного розголосу терміни подовжили до 25 днів.
Про плани реконструкції Житнього ринку говорять ще з 2017 року. Хотіли трансформувати й простір довкола ринку: концепцію представляло архітектурне бюро Сергія Махна. Але востаннє комплексний ремонт Житнього ринку здійснювали ще в 1980 році, тобто тоді, коли його ввели в експлуатацію.
Редакція The Village Україна поговорила з директоркою урбан-бюро Big City Lab Вікторією Тітовою, яка хотіла б розробити концепт для Житнього ринку, і з модераторкою сусідської спільноти «Подоляночка» Анастасією Нагірняк, яка пояснює, чому співпраця з громадою потрібна не лише потенційним орендарям ринку, але й місту. Раніше ми через повну хронологію історії за десять років показували, що відбувається з Житнім ринком.
Обкладинка й фото: Олег Білий