Дизайн-бюро Spiilka створить друковане періодичне видання про український дизайн
Дизайн-бюро Spiilka створить друковане періодичне видання «Літопис українського дизайну».
«Літопис» охоплюватиме індустріальний, графічний, шрифтовий і цифровий напрями дизайну. Зокрема оформлення перших українських книжок, графічні дизайни Георгія Нарбута й Василя Кричевського та графіку листівок ОУН й УПА як приклади продуктового українського дизайну радянських часів, коментують автори для The Village Україна.
У виданні також розповідатимуть про сучані дизайн-рішення: Petcube й Ajaх, стиль «ПриватБанку», «Ощадбанку» і його авторів. Охоплять стиль оформлення Євробачення, «Дії», шрифтів «Рутенія» та eUkraine.
«Літопис» – це наш вклад у культуру. А також наш горокракс – згадка про те, що дизайнери України жили і створювали. Це наша розповідь для іноземців, щоб вони відкрили нас для себе і, можливо, полюбили. А тому більш охоче підтримували й допомагали», – коментує дизайн-директор Spiilka Володимир Смирнов.
«Літопис» буде доступний у продажі наприкінці весни 2024 року. Планують створити 12 випусків і книгу «Антологія українського дизайну» англійською мовою. Перший випуск «Літопис українського дизайну» створять разом зі школою Skvot, видавництвом IST Publishing, а також за підтримки українських компаній MacPaw, Headway і юридичної фірми «Василь Кісіль і Партнери».
Дизайн-бюро Spiilka створить єдину систему дизайну для українських професійно-технічних закладів освіти, щоб сприяти зміні іміджу профтехосвіти. Проєкт триватиме до квітня й матиме три основні етапи: презентацію дизайн-концепту, розроблення UX- і UI-концепту й дизайну, фінальну презентацію бренд-буку.