Українська агенція Bickerstaff.789 стали агенцією року на фестивалі реклами ADC Annual Awards у Нью-Йорку, де відзначили брендинг Хортиці.

Це перша перемога на цьому фестивалі в історії України, кажуть в агенції.

Під час розроблення брендингу агенція вирішила відійти від козацького минулого й поєднати давній фольклор із сучасністю. Цей брендинг також отримав нагороду на фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») у категорії дизайну.

Khortytsia_case_ENG from 000 on Vimeo.

Відеокейс брендингу Хортиці

Проєкт ініціював Офіс президента. Його розробляли на замовлення Мінкульту спільно з Метінвестом і BigCityLab. На фестивалі проєкт отримав золото й бронзу.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


ADC Annual Awards  перший у світі фестиваль дизайну й реклами. Там брали участь світові лідери індустрії, як-от: Пол Ренд, Енді Воргол, Ені Лейбовіц, Стефан Загмайстер.

Українська рекламна агенція Bickerstaff.789 наприкінці січня також отримала нагороду Epica Awards як найкраща агенція в Центральній і Східній Європі у 2022 році.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі