Bickerstaff стали агенцією року на фестивалі реклами в Нью-Йорку. Відзначили брендинг Хортиці
Українська агенція Bickerstaff.789 стали агенцією року на фестивалі реклами ADC Annual Awards у Нью-Йорку, де відзначили брендинг Хортиці.


Це перша перемога на цьому фестивалі в історії України, кажуть в агенції.
Під час розроблення брендингу агенція вирішила відійти від козацького минулого й поєднати давній фольклор із сучасністю. Цей брендинг також отримав нагороду на фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») у категорії дизайну.

Khortytsia_case_ENG from 000 on Vimeo.
Проєкт ініціював Офіс президента. Його розробляли на замовлення Мінкульту спільно з Метінвестом і BigCityLab. На фестивалі проєкт отримав золото й бронзу.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
ADC Annual Awards − перший у світі фестиваль дизайну й реклами. Там брали участь світові лідери індустрії, як-от: Пол Ренд, Енді Воргол, Ені Лейбовіц, Стефан Загмайстер.
Українська рекламна агенція Bickerstaff.789 наприкінці січня також отримала нагороду Epica Awards як найкраща агенція в Центральній і Східній Європі у 2022 році.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі