Зареєстрували законопроєкт, який пропонує заборонити використання символів війни у рекламі
У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який пропонує обмежити використання «патріотричної тематики» у назвах торговельних марок та у рекламі.
Так автори законопроєкту хочуть запобігти «експлуатації в комерційних цілях подій, у ході яких загинули люди, і унеможливити випадки використання інших чутливих назв, образів та знаків, пов’язаних з опором російській агресії», ідеться у пояснювальній записці до законопроєкту.
Серед прикладів торгівельних марок, що «обігрують воєнну тематику у неприпустимий спосіб», автори законопроєкту наводять ТМ «Героїчна Буча Комбуча» і насіння редису «Азовсталь».
Законопроєктом пропонують заборонити торгівельні марки та рекламу, які:
- повністю чи частково відтворюють назви подій, пов'язаних зі стримуванням російської агресії;
- відтворюють назви населених пунктів та місцевостей, постраждалих від воєнних дій або таких, що стали «символами стійкості» українського народу;
- містять згадування бойових дій та військових операцій;
- відтворюють найменування виробників, назв типів і видів озброєння, військової і спеціальної техніки;
- містять назви родів військ ЗСУ та інших військових формувань;
- відтворюють привітання, які визначені законодавством як офіційні для ЗСУ.
Обмеження не стосуватимуться торговельних марок, зареєстрованих до 24 лютого 2022 року, а також реклами та видавничої продукції, яка присвячена заходам з національної безпеки і оборони.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі