МОН змінило логотип. Що про це думає креативна спільнота
Міністерство освіти і науки змінило логотип. Нове лого замінило дизайн, який розробили у 2017 році за участю кураторів інституту Projector, громадської організації Change Communication та шрифтового дизайнера Кирила Ткачова.
У логотипі зображений лабіринт – недомальована абревіатура МОН. Оновлення пов’язане зі змінами у структурі відомств, пише Telegraf.design.

Міністерство вже використовує новий логотип та айдентику у соціальних мережах та на сайті.


Що символізував старий логотип
«Літера «О» символізувала коло знань. У просторі між прямокутниками мозок домальовує літеру «Н» , що означає науку», – пояснює редакція Telegraf.design.

Що про це думає креативна спільнота
«Що пропонують люди, які відповідають за освіту та іновації? Колоски і естетику українського євроремонта середини 90-х у дусі супутника «Січ-2-30», що так і не подав ознак життя, загубившись у космосі. Це вчорашні ідеї. Вчорашні підходи. І вони не працюють», – пише Олександр Трегуб, співзасновник інституту Projector та видавець онлайн-журналу Telegraf.design, співавтор попереднього стилю.
«Жахливий, невчасний логотип, ще й не вписався в автарку. Крінж» – коментує допис Трегуба менеджер продуктового дизайну компанії Bolt Слава Шестопалов.
«Це якийсь лютий капець. Ну я розумію, коли зробили хоча б на такому самому рівні, але ну щоб настільки гірше...» – пише Олексій Максименко, колишній brand leader в агенції Fedoriv.
«Це дуже сумно. Але тепер відображає суть МОН», – відзначила депутатка Київради і громадська активістка Ксенія Семенова.
Також логотип розкритикували засновник маркетингової агенції Fedoriv Андрій Федорів, генеральний директор Українського інституту Володимир Шейко, дизайнер і викладач KSE Артем Коротенко, спізасновниця бренда міських сувенірів «Крокуй! Київ» та кураторка дитячої програми Книжкового Арсеналу Юлія Козловець, дизайнер і засновник Bulanov büro Дмитро Буланов та інші.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Попередню айдентику МОН розробляли для комунікаційної стратегії про системну реформу у сфері освіти. «Щоб донести ідеї реформи, міністерство більше не може (і не хоче) спілкуватись формально і зверхньо, як колись. У МОН розробили Комунікаційну стратегію – щоб перейти до спілкування, орієнтованого на людину», – говорили в міністерстві.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі