Closer продає свої афіші: половину коштів спрямують на підтримку українських військових
Київський клуб Closer влаштовує аукціон, щоб продати свої афіші, створені з 2014 року.
Половину зібраних коштів перерахують у військові частини, де наразі служать співробітники та друзі клубу.
Це афіші, які клуб створював кожен музичний сезон. Вони виготовлені в методиці колажу з дерев’яних брусків, з глини, паперу. Їхній розмір – 70х45.
Тепер стіни клубу вирішили звільнити для «чогось нового». Першим лотом стала афіша «Танець» сезону 2014 року.
Щоб взяти участь в аукціоні, треба запропонувати в коментарях до допису суму, за яку готові купити афішу, і її номер.
Придбати можна одну афішу чи всі разом. Початкова сума однієї роботи – 200 гривень. Ставку можна збільшувати мінімум на 50 гривень.
Взяти участь в аукціоні можна й з-за кордону: лоти обіцяють відправляти в будь-які країни, окрім Росії та Білорусі.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі