Бренд «Дія» отримав бронзу на фестивалі Сannes Lions 2022
«Дія» отримала бронзову статуетку на фестивалі творчості Сannes Lions 2022 в категорії Creative Business Transformation, повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

Концепцію бренду «Дія» розробляли Міністерство цифрової трансформації спільно з Fedoriv Agency.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions проходить щороку у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях у сферах реклами, дизайну, комунікацій.
Три українські проєкти отримали призи на фестивалі творчості Cannes Lions в категорії дизайну 21 червня: логотип Чорнобиля, брендинг Хортиці та київська Батьківщина-Мати з ЛГБТ-прапором.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі