Чорнобиль, Хортиця та Батьківщина-Мати. Три українські проєкти отримали призи на Cannes Lions
Три українські проєкти отримали призи на фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») в категорії дизайну.
Логотип Чорнобиля, що зникає, від BANDA посів друге місце в номінації Creation of a New Brand Identity (створення нового бренду).

Третє місце в цій же номінації дісталося агенції Bickerstaff.734 за брендинг Хортиці.

А в номінації Spatial & Sculptural Exhibitions and Experiences (просторові та скульптурні експозиції) бронзу отримала Saatchi & Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати з ЛГБТ-прапором.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions проходить щороку у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях у сферах реклами, дизайну, комунікацій.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі