Окуляри з кави українського бренду Ochis стали експонатом у французькому Музеї окулярів
Окуляри українського бренда Ochis стали експонатом французського Musée de la lunette (Музею окулярів).

Виставка Green Watching присвячена зростанню важливості екології та принципів сталого розвитку для індустрії окулярів.
Серед експонатів – дві моделі окулярів, створених екологічно-інноваційним українським брендом Ochis.

Ochis першим у світі створили окуляри на основі кави. Використану кавову гущу змішують з натуральними оліями, щоб утворити новий рослинний матеріал, який є водонепроникним, має матову текстуру та зберігає запах кави протягом кількох місяців. Окуляри з кави розкладаються в 100 разів швидше, ніж звичайні пластикові. Кавова рама розкладається в ґрунті або воді та перетворюється на природне добриво для нових рослин.
Роздивитись окуляри з кави можна на виставці Green Watching з 14 травня 2022 року до 15 січня 2023 року.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі