Любов до себе й естетика 2000-х. Depositphotos дали прогноз візуальних трендів 2022 року
Фотобанк Depositphotos опублікував щорічний прогноз візуальних тенденцій, які будуть формувати естетику у 2022 році.
Прогноз складали, орієнтуючись на думку міжнародних креативних агентств та експертів.
Ось які тренди 2022 року виокремили:
Метавсесвіт. Грань між реальним і віртуальним ще більше стиратиметься за допомогою технологій AR та VR. Дизайнери частіше використовуватимуть продумані до дрібниць 3D-елементи й моушн-графіку, що додають більше інтерактивності.
Психоделічне мистецтво. Щоб утекти від монотонної реальності, автори вибиратимуть сміливі та грайливі мотиви 70х років. У графічному дизайні будуть популярні голографічні й зернисті фони, складні абстракції, насичені поєднання яскравих або контрастних кольорів, психоделічні штрихові рисунки.
Генеративна музика. Підбір треків за допомогою штучного інтелекту стане ще швидшим. Фонова музика на сайтах і в застосунках буде адаптуватися до вподобань або настрою користувача.
Естетика 2000-х, особливо серед міленіалів і покоління Z. Відсутність нових вражень і позитивних емоцій змушує згадувати минуле. Автори будуть використовувати пастельні палітри кольорів з рожевим, жовтим, зеленим і синім відтінками. У дизайні й фотографії з’являться ретрофутуристичні мотиви з глянцевим ефектом або фільром плівки.
Наукова нефантастика. Домінуватимуть космічні форми, ілюстрації надрозумних роботів й обладнання для міжпланетних подорожей, а також темні відтінки та металеві текстури.
Час любові до себе. Бренди й художники частіше створюватимуть проєкти, які допомагають поліпшити психічне здоров’я в суспільстві. Фотографи вибиратимуть прості композиції, мінімалістичні колірні рішення й автентичний антураж.
Імерсивний світ, тобто той, що занурює у віртуальну реальність. Бренди використовуватимуть 3D-ілюзії, а користувачі тестуватимуть продукт перед онлайн-покупкою за допомогою 3D-реклами, AR-фільтрів і лінз для шопінгу.
Мистецтво скротелінгу. Щоб привернути увагу аудиторії, автори контенту знайдуть нові формати. Це можуть бути асиметричні макети, великі шрифти, hero-відео, атмосферні аудіотреки й звуки.
Також у Depositphotos зазначили, що, як порівняти з попереднім роком, кількість пошукових запитів «AR-логотип» і «Щирі обличчя» зросла на 742% та 383% відповідно.
Depositphotos – міжнародна контент-платформа з бібліотекою з понад 220 мільйонів стокових фото, відео, векторів, темплейтів та аудіотреків.
Тут можна подивитися, які візуальні тренди Depositphotos прогнозували на 2021 рік.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка і фото: Depositphotos