Кейс українського медійного агентства Initiative потрапив у шортлист Effie Global
Кейс українського медійного агентства Initiative для monobank потрапив у шортлист міжнародної премії Effie Global. Це вперше в історії, коли українське агентство потрапило в цей список.
Кейс «А моно, щоб чужа реклама стала нашою? mono!» став фіналістом у категорії «Медіа». Створенням креативних матеріалів займалася banda agency.
За словами творців проєкту, ідея полягала в тому, щоб поєднати рекламу інших брендів із рекламою monobank.
Вони створили спеціальні ролики-причепи, які ставили в ефір одразу після окремих реклам на телебаченні. Зазвичай показували товари широкого вжитку, які є найбільш популярними для кредитування й отримання кешбеку.
Таким способом чужа реклама працювала на mono.
Переможців у номінації на премію Effie назвуть 16 листопада.
Премія Effie Awards заснована в Нью-Йорку, США, у 1968 році. Effie відзначає ефективність у всьому світі – понад 50 програм на глобальному, регіональному та національному рівнях. Мета премії – заохочувати ефективні проєкти у сфері маркетингу та сприяти розвитку галузі.
Українське медійне агентство Initiative засноване в 1999 році та входить у групу Razom Group. За підсумками 2020 року є «Найефективнішим медіаагентством» за версією Всеукраїнської рекламної коаліції.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі