В Україні відкрили онлайн-магазин культурних подій та послуг – «Гіпермаркет культури».

Там розміщують пропозиції від культурних інституцій та підприємців. Це зробили для того, щоб підтримати креативні індустрії.

Кожен представник культурної сфери може зареєструватися в магазині і викласти свій лот. Це можуть бути, наприклад, музеї, театри, бібліотеки, громадські організації. Вони можуть продавати свої товари чи послуги. Наприклад, консультації чи майстер-класи.

На платформі уже з'явилися перші користувачі. А також лекції у вільному доступі. Наприклад, відео від співласника мережі кінотеатрів «Планета кіно» Дмитра Деркача про те, хто платить людям заробітну плату; мистецтвознавиці Ольги Балашової про важливість колаборацій; генерального директора Українського інституту Володимира Шейка про те, чи можна оцифрувати державну інституцію. 

Проєкт «Гіпермаркет культури» створили завдяки програмі «Дім Європи» та агенції Port.agency.


«Дім Європи» – це програма, що фінансується Європейським Союзом, створена з метою підтримки професійного та творчого обміну між українцями та їхніми колегами в країнах ЄС. Програма фокусується на культурі та креативному секторі, освіті, медицині, соціальному підприємництві, медіа та роботі з молоддю.

Port.agency – агенція, що створює культурні проєкти для бізнесу та мистецтва заради соціальних змін. Агенція співпрацює з UN Women, Посольством США в Україні, Французьким інститутом в Україні, UNICEF, Comfy, Motorola, Vogue Ukraine, Одеським міжнародним кінофестивалем.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка«Гіпермаркет культури»