Уроки мистецтвознавства в метро: у Києві запустили кампанію «Абетка українського наїву»
У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»: у вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії.
«Про що найчастіше малюють художники-самоуки? Що таке «новий наїв»? Та хто з українських митців-аматорів здобув світове визнання? Тепер дізнатися про нову сторінку українського мистецтва – наїв – можна просто під час поїздки в артпоїзді на синій гілці метро», – кажуть у метрополітені.


Цей «андерграунд»-проєкт є однією з понад 30 складових віртуального Фестивалю наївного мистецтва. Організатори зібрали роботи понад 100 митців, серед яких Марія Приймаченко, Катерина Білокур, Ганна Собачко-Шостак, Дмитро Молдованов, Олександр Найден, Владислав та Олександра Кришовські.

Крім того, організатори запрошують митців без художньої освіти надсилати їм свої роботи, найкращі опублікують на сайті фестивалю.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Фестиваль наївного мистецтва