Київська школа Projector, основним напрямом якої є дизайн, запускає проєкт «Гуманітаріум» із соціальними й культурними курсами.

«Ми вирішили, що хочемо долучитися до популяризації неприкладних-прикладних знань. І зробити це так, щоб їх вивчення було цікавим, практичним і зачіпало щоденне життя», – пояснює засновник Projector Олександр Трегуб.

За його словами, проєкт має допомогти:

 розширити набір тем для щоденних розмов, щоб на кухні з колегами говорити не тільки про зраду й презентації Apple, а й, наприклад, про естетику Годара;

 знати з історії дизайну не тільки 10-правил-Дітера-Рамса, а копнути трохи глибше й розібратися, які ідеї впливають на вашу роботу;

 розібратися, як пов’язані сучасні музика, субкультури, комікси, франшизи, література, архітектура й мода з 90-х і пізніше;

 подивитися на історію реклами через призми політики, краси й соціальних течій.

«Починаємо з курсів, що пов’язані з прекрасним. А далі додаємо філософію творчості, соціологію, етику та загалом базу, якої дуже не вистачає», – каже Трегуб.

У команді Projector вважають: переконання «будь простіше, і люди до тебе потягнуться» – це міф, оскільки насправді людям хочеться спілкуватися з цікавими, складними особистостями.  Тому для проєкту «Гуманітаріум» обрали слоган «Ставай складнішим».


 Projector – київська креативна школа, заснована дизайнером Олександром Трегубом у 2014 році. Лекторії школи функціонували в Києві, Львові й Одесі, а також у Лондоні. У 2019-му Projector запустив власний коворкінг Projector Coworking на Кожум’яцькій, а в серпні 2020 року через пандемію повністю перейшов в онлайн-формат.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Projector