Дивіться, який вигляд має нова айдентика Одеського кінофестивалю
Одеський міжнародний кінофестиваль, який цьогоріч уперше відбудеться онлайн (у вересні), представив нову айдентику.
«Вона поєднала в собі ті метаморфози, з якими ми зустрілися цього року. Нехай 11-й ОМКФ набув іншої форми, але його суть лишається незмінною. Ми так само прагнемо показувати якісне кіно глядачу, викликати в нього емоцію, спонукати до рефлексії», – коментує генпродюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.
Айдетинка включає елементи кінематографа, а кожна її деталь пов’язана з мистецтвом візуальної розповіді.
Використали кольори, які можна помітити в процесі дисперсії світла або його неправильного заломлення.
Основним елементом візуального коду оформлення стало коло: воно відіграє роль «порталу» між візуальним та емоційним.
За нову айдентику для ОМКФ відповідала креативна агенція BBDO Ukraine, серед клієнтів якої Mars, Pepsi, Visa, Toyota.
Через епідемію коронавірусу 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня по 3 жовтня.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі