Українську стрічку «Плем’я» на YouTube переглянули понад 50 мільйонів користувачів
Фільм «Плем’я» українського режисера Мирослава Слабошпицького, прем’єра якого відбулась у 2014 році, набрав понад 50 мільйонів переглядів на YouTube-каналі для легального перегляду Video Land.
«Плем’я» – перший український фільм, що має стільки переглядів на YouTube, кількість яких можна підрахувати.
Водночас фільм потенційно переглянули більше людей, адже не враховані дані зі стрімінгових платформ і збори в кінотеатрах у рік прем’єри, а також продажі стрічки на DVD і Blu Ray.
Video Land – легальний акаунт російської компанії, яка випускала «Плем’я» в Росії на DVD після прокату.
«Є певні метрики навіть у мистецтві: кіно буває затребуване й незатребуване. Я думаю, що це допоможе зняти спекуляції про те, глядацький [«Плем’я»] фільм чи неглядацький. Бо раніше були розмови, що в кіно в Україні цей фільм мало дивилися. [...] Я вважаю, що це певною мірою підводить риску під розмовами про те, що існує авторський кінематограф і кінематограф для широкого глядача», – коментує The Village Україна режисер стрічки Мирослав Слабошпицький.
Стрічка «Плем’я» є дебютною повнометражною роботою Слабошпицького. Світова прем’єра відбулася 21 травня 2014 року на Каннському кінофестивалі.
Фільм розповідає про молодого хлопця Сергія, який прибуває до інтернату для людей з порушенням слуху. Там він вступає в кримінальне угрупування «Плем’я» й закохується в дівчину Аню.
У 2019 році журнал Rolling Stone включив українську стрічку «Плем’я» до підбірки 50 найкращих фільмів десятиліття. Фільм займає 48 місце в рейтингу. Це єдина українська стрічка, яка ввійшла у 50 топфільмів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі