Агенція Port.agency запустила проєкт «Супермаркет культури», де можна допомогти художникам та іншими українським культурним діячам.

Це мистецько-соціальний експеримент, метою якого є підтримка українських музеїв, культурних інституцій і діячів культури, повідомили The Village Україна у Port.agency.

«Супермаркет культури» – це благодійний магазин, де ви можете в один клік купити унікальний товар і підтримати культуру. Це маркетплейс, де, з одного боку, зібралися культурні агенти й творчі індивіди, а з іншого – інституції, яким потрібна підтримка», – пояснюють в агенції.

Можна «придбати» екскурсію закритим музеєм, створення власного портрета у прямому ефірі, зустріч тет-а-тет із відомим художником та інші «продукти».

Є різні послуги: як для себе, так і для великої групи людей. Наприклад, лекції Римми Зюбіної, Марисі Нікітюк.

Серед «продуктів» супермаркету також будуть ті, якими можна скористатися прямо зараз, до прикладу, онлайн-вечірка, що відбудеться після нагородження кінопремії «Золота Дзиґа».

«Ми знаємо, як сильно постраждав культурний сектор і хочемо допомогти організаціям, які не можуть на карантині отримувати прибуток, маючи при цьому шалені витрати», – кажуть у Port.agency.

Митців і художників просять пропонувати свої продукти та ініціативи й приєднуватися.


25 березня стало відомо, що Міністерство фінансів планує позбавити фінансування низку інституцій у сфері культури через карантин.  Провели  перший онлайн-мітинг «Ні – знищенню культури!», де закликали не урізати  фінансування на галузь культури. Через карантин мітинг влаштували у форматі zoom-конференції.