Клуб Closer, ринок їжі Kyiv Food Market та школу Kyiv Academy of Media Arts розмалювали, щоб привернути увагу до нової виставки у Національному художньому музеї (NAMU). Про це The Village Україна розповіли в агенстві Banda, яке займалось кампанією.

У NAMU 21 лютого відкриють виставку львівського художника Мирослава Ягоди «Я + GOD = A».

Напис на Kyiv Food Market / Banda

«Дуже не хотілося спойлерити і розвішувати по місту зображення картин Ягоди, адже їх кожен зможе побачити безпосередньо у музеї», – пояснюють у Banda.

Напис на Closer / Banda

Вирішили розповісти про виставку інакше – написати назви картин художника на фасадах будівель, які популярні серед киян.

Напис на Kyiv Academy of Media Arts / Banda

Усі ці локації підтримали ідею, написи, схожі на райтинг на вулицях Києва, наносили спеціальною фарбою, яка з часом змивається.

Окрім написів, на вулицях розвісили банери з описами картин художника.


 Мирослав Ягода – сучасний художник зі Львова. Його творчість охоплює живопис, графіку, поезію, драматургію та відеомистецтво.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі