Чому розмалювали фасади Closer, Kyiv Food Market і КАМА
Клуб Closer, ринок їжі Kyiv Food Market та школу Kyiv Academy of Media Arts розмалювали, щоб привернути увагу до нової виставки у Національному художньому музеї (NAMU). Про це The Village Україна розповіли в агенстві Banda, яке займалось кампанією.
У NAMU 21 лютого відкриють виставку львівського художника Мирослава Ягоди «Я + GOD = A».

«Дуже не хотілося спойлерити і розвішувати по місту зображення картин Ягоди, адже їх кожен зможе побачити безпосередньо у музеї», – пояснюють у Banda.

Вирішили розповісти про виставку інакше – написати назви картин художника на фасадах будівель, які популярні серед киян.

Усі ці локації підтримали ідею, написи, схожі на райтинг на вулицях Києва, наносили спеціальною фарбою, яка з часом змивається.
Окрім написів, на вулицях розвісили банери з описами картин художника.
Мирослав Ягода – сучасний художник зі Львова. Його творчість охоплює живопис, графіку, поезію, драматургію та відеомистецтво.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі