«Кураж Базар» провів ребрендинг: отримав новий логотип і назву
Благодійна барахолка «Кураж Базар» провела ребрендинг − тепер у неї новий логотип і назва «Кураж».
«Кураж вже давно не просто базар. Кураж − це атмосфера, люди, барахолка, благодійність, музика, їжа, свобода, краса, різноманітність», − пояснюють у барахолці.
Назву скоротили, щоб бути user-friendly. «Наші друзі і так завжди кажуть: Ти де? − Я на Куражі, а водії не будуть плутати назви, створюючи нові геолокації в дусі Кураж-Бараш», − додають у «Куражі».
Барахолку поділять на Basic і Special. «Кураж Basic» влаштовуватимуть з активностями, барахолкою, фудкортом, барами та лекторієм. До «Кураж Special» увійдуть тематичні події «Реп Шмеп», «Зірковий», «Літературний» і «Різдвяний».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі