Новий закон про рекламу: можна буде порівнювати свій товар з продуктом конкурента
Верховна Рада 12 листопада прийняла у другому читанні законопроєкт № 0953, який дозволяє підприємцям порівнювати у рекламі продукцію з товарами конкурентів.
Така реклама може містити зображення та посилання на товар, торговельні марки та фірмову назву конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється.
Така реклама законна, коли:
Вона не містить ознак нечесної підприємницької практики;
Не порівнює однорідні (подібні) товари, які використовуються на одні й ті самі потреби;
Об’єктивно порівнює одну або кілька матеріальних, співставних характеристик подібного товару чи діяльності (наприклад, ціну);
Не дискредитує якість подібних товарів інших виробників і не дискредитує діяльність інших осіб;
Не дискредитує репутації торговельних марок, назву фірми, інші особливості конкурентів або місць походження товарів;
Не створює змішання між рекламодавцем і конкурентом, між товарами, торговельними марками, фірмовими назвами рекламодавця та конкурентів;
Не містить імітації товарів, захищених торговельною маркою або фірмовою назвою;
Мета закону – гармонізувати законодавство у сфері порівняльної реклами із правом Євросоюзу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі