В Одеському художньому музеї презентували новий візуальний стиль, який розробила команда агентства Havas Ukraine.

В основі айдентики – поєднання морської хвилі із золотим перетином, який є одним із головних елементів образотворчого мистецтва, кажуть у Havas. 

В агентстві хотіли не просто оновити стиль музею, а зробити його привабливим для молоді та популяризувати мистецтво в умовах сучасного прогресивного світу.

«З одного боку, представлений логотип належить до класичного художнього напряму, з іншого – це мінімалізм, який є трендом на сьогодні. Таке поєднання дозволить нам спілкуватися з аудиторією її мовою і символізує для нашого музею етап постійних позитивних змін», – коментує директор музею Олександр Ройтбурд.

Новий стиль Одеського художнього музею – це некомерційний проект, який Havas Ukraine подарували музею. 


 Раніше Одеський художній музей створив футболки, що руйнують стереотипи про жінок.  На футболках – фрагменти картин з колекції музею та написи: «Спитай мене, коли я вийду заміж», «Моя сексуальність не провокує насилля», «Сама собі олігархиня».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото та обкладинка: Havas Ukraine