Мінімалізм та море: Одеський художній музей отримав новий візуальний стиль
В Одеському художньому музеї презентували новий візуальний стиль, який розробила команда агентства Havas Ukraine.
В основі айдентики – поєднання морської хвилі із золотим перетином, який є одним із головних елементів образотворчого мистецтва, кажуть у Havas.
В агентстві хотіли не просто оновити стиль музею, а зробити його привабливим для молоді та популяризувати мистецтво в умовах сучасного прогресивного світу.
«З одного боку, представлений логотип належить до класичного художнього напряму, з іншого – це мінімалізм, який є трендом на сьогодні. Таке поєднання дозволить нам спілкуватися з аудиторією її мовою і символізує для нашого музею етап постійних позитивних змін», – коментує директор музею Олександр Ройтбурд.
Новий стиль Одеського художнього музею – це некомерційний проект, який Havas Ukraine подарували музею.
Раніше Одеський художній музей створив футболки, що руйнують стереотипи про жінок. На футболках – фрагменти картин з колекції музею та написи: «Спитай мене, коли я вийду заміж», «Моя сексуальність не провокує насилля», «Сама собі олігархиня».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото та обкладинка: Havas Ukraine