20th Century Fox використовує штучний інтелект для прогнозування успіху фільмів
Розробники з кінокомпанії 20th Century Fox використовують штучний інтелект, щоб зрозуміти, якій публіці може сподобатись фільм. Про це повідомили в офіційному блозі 20th Century Fox.
«Експериментальну систему прогнозування відвідувань і рекомендацій» під ім’ям Мерлін розробили у 20th Century Fox спільно з Google.
Загальна ідея полягає в тому, що різні об’єкти та події звертають на себе увагу різної аудиторії. Система аналізує відео, відбирає його елементи, вивчає, як саме і в яких умовах вони з’явилися і перебували на екрані.
Мерлін проаналізував фільм «Логан» 2017 року і видав список рекомендацій, який мав містити стрічки, які сподобалися б його глядачам. Він підібрав фільми про супергероїв та навіть стрічки інших жанрів, які візуально й тематично подібні на «Логана».
Обкладинка: U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Arturo Chavez