Гірськолижний курорт Буковель змінив фірмовий стиль і показав оновлений логотип.
Тепер логотип Буковелю виконаний у червоному кольорі, а літера «В» зображена у вигляді серця.
Новий логотип – зліва, попередні логотип – справа
«Ми свідомо кардинально змінювали кольорову гаму, адже хотіли вийти за рамки стереотипу зимового курорту. Буковель зараз це вже не тільки про гірськолижний, зимовий відпочинок, це туристична дестинація №1 в Україні протягом цілого року.
Щодо слогану – «серце Карпат», то тут ми на 100% переконані в його органічності та правдивості. Зараз саме Буковель є серцем Карпат, його точкою входу для мільйонів туристів», – коментує керівник відділу реклами курорту Володимир Юзюк.
Фірмовий стиль для гірськолижного курорту розробляло агентство Umbra design з Івано-Франківська.