Найкраща соцреклама про взаємоповагу від Molodiya Festival
У кінотеатрі «Планета Кіно» нагородили переможців конкурсу соціальної реклами «Людина людині» від Molodiya Festival.
Із понад сотні робіт журі Molodiya Festival обрало 3 найкращі ролики.
«Конкурс «Людина людині» має на меті нагадати, що Європа – це не тільки безвіз, а й повага одне до одного, культурність та адекватність. У конкурсних роботах порушені найрізноманітніші проблеми, до яких ми настільки звикли, що й проблемами не вважаємо: хамство на дорогах, побутові відносини між сусідами, етикет у сфері обслуговування і, традиційно, сміття повз урни», – кажуть в Molodiya Festival.
Третє місце конкурсу отримав ролик Ореста Смілянця з рецептом безконфліктного вирішення суперечок.
На другому місці – режисер Андрій Лагутін.
Робота переможця Василя Білика.
Переможці розділили призовий фонд у розмірі 100 000 гривен та отримали ротацію в кінотеатрах «Планети Кіно» у 5 містах України. Два учасники також отримали сертифікати на навчання в Kyiv Academy of Media Arts.