«Оскар-2025» минув, але залишив неприємний посмак – більшість головних нагород забрав фільм «Анора», в якому зіграли російські актори. Стрічка про стриптизерку і сина олігарха країни-окупанта отримала пʼять відзнак: як найкращий фільм, найкращий оригінальний сценарій, найкраща режисура (Шон Бейкер), найкраща акторка першого плану (Майкі Медісон) і найкращий монтаж.

Серед позитивних моментів – номінація документального фільму «Порцелянова війна» (Україна, США, Австралія), жовто-синій дует Тімоті Шаламе й Адама Сендлера і реклама про каскадерів, які досі чекають на власну категорію на «Оскарі». Редакція Віледжа переглянула рекламні ролики з 97-ї церемонії «Оскара» і відібрала кілька найцікавіших.

Дивіться 20+ роликів із «Супербоулу» – значущої події не тільки у спорті, але й у рекламній і телевізійній сфері.

Комік Конан ОʼБраєн, цьогорічний ведучий церемонії, відкрив шоу зі сценки з рекламою вигаданого сервісу CinemaStreams. Це «революційний» метод перегляду кіно, де не потрібно тримати гаджет у руках. Для цього вже навіть є спеціальні будівлі – кінотеатри. А екран, мовляв, у 800 разів більший за смартфон. Ідею підтримує Мартін Скорсезе – режисер, який давно говорить про «смерть» кіно і критикує супергеройські фільми від Marvel.

 Тільки справжні трюки від Kiehl’s

Kiehl’s, бренд косметики зі США, дебютував на національному телебаченні з роликом у стилі вестерна про свій новий SPF-крем. Це 30-секундне відео про каскадерів, які не забувають маститися лосьйоном від засмаги навіть висячи у повітрі. 

Це частина мультибрендової кампанії від Disney, що вшановує голлівудських каскадерів – 75 акторів знялися у рекламі від пʼяти брендів без жодного використання CGI. Тільки справжні трюки. «Оскар» досі не вручає жодної відзнаки за найкраще каскадерське виконання.

 «Шалений Макса» від Mntn

Mntn – бренд зі США, що допомагає створити й запустити рекламу на телебаченні чи стримінгових сервісах. У ролику легендарний каскадер Ґері Гаймс виконує трюки на баггі в стилі «Шаленого Макса», а потім дистанційно підриває гору телевізорів. «Будуть вибухові результати», – зчитується меседж від компанії.

 ШІ рятує рекламу Samsung

Samsung показав нову ШІ-функцію на смартфонах нового покоління, яка видаляє на відео зайвий шум. Наприклад, від машини, що розвозить морозиво. На фоні цього всього – каскадерка, яка з тросом стрибає з багатоповерхівки.

 Рекордно довга промова Едрієна Броуді

Мобільна компанія T-Mobile в «оскарівській» рекламі жартує над Едрієном Броуді, який взяв на церемонії нагороду за найкращу акторську гру. На початку своєї промови він попросив стишити оркестр і заявив, що знає, як це працює [бо вже отримував «оскар» у 2003 році – ред]. Промова Броуді тривала майже шість хвилин. US Today пише, що це – рекорд.

 З гелікоптера на бал від Carnival Cruise

Туристична компанія Carnival Cruise показала, як Ханна Беттс стрибає з гелікоптера і приземляється у басейн круїзного лайнера – і виконує цей трюк уживу з першої спроби.

 Падіння L’Oreal Paris

У рекламі від бренду косметики L’Oreal Paris, акторка Саманта Він вистрибує з вікна і падає долілиць із десяток разів, але зберігає ідеальний макіяж.