ГідСтанція метро, серф-хвиля і 100-метровий батут: що буде на don’t Take Fake 2019
Найбільший фестиваль don’t Take Fake на колишній фабриці Tetra Pak
14-15 вересня у Києві відбудеться найбільше в Україні бренд-шоу та фестиваль вуличної культури don’t Take Fake. Захід, за словами організаторів, входить до 11 найбільших бренд-шоу світу, серед яких нью-йоркський Hypefest і московський Faces&Laces. Цього разу майданчик don’t Take Fake стане удвічі більшим за попередній і наймасштабнішим за всю історію події. Розповідаємо, чого чекати від фестивалю don’t Take Fake 2019.
Фестиваль don’t Take Fake змінює локацію – цього року він відбудеться у просторі «М82» на Подолі й займатиме 15 000 квадратних метрів. Тут два павільйони, подвір’я та окремі приміщення колишньої фабрики Tetra Pak.
don’t Take Fake
коли: 14-15 вересня
де: вулиця Межигірська, 82
скільки: дводенний квиток – 200 гривень
Дві головні особливості цьогорічного don’t Take Fake – нові формати та більша увага до артскладника. Вперше на території фестивалю встановлять серф-хвилю, проведуть скетч-батл ілюстраторів, влаштують ексклюзивний документальний кінопоказ, а вуличну артзону робитимуть уже 18 художників. Крім того, у програмі дві фотовиставки – американця Атіби Джеферсона та українця Тараса Бичка, а цілий день лекторій буде присвячений культурі. Мерч-зона фестивалю також стане місцем для відеоінсталяції з особистостями зі сфери мистецтва, моди та медіа.
Юлія Сосновська
комунікаційна менеджерка don’t Take Fake
Брендспейс
Понад 60 глобальних та українських брендів з новими колекціями та кампаніями. Серед них: Аdidas, Puma, Reebok, Levi’s, Superdry, Under Armour, SHIFT, Kapkan, The Watch, Nixon та інші. Вперше себе презентують Hugo, Napapijri, Timberland, Guess, Kiehl’s та Kenzo.
Серед активностей, які готують учасники:
- 100-метровий батут-місто від Puma;
- лабораторія деніму із зонами кастомізації Levi’s;
- ультрафіолетовий фоторум та боулінг у зоні adidas Originals;
– бруклінський квартал із піцерією від Timberland; - бар Superdry із виставкою неону з усього світу: від США до Японії;
- вечірка The Trouble Tribe на станції метро Napapijri;
- стенд Under Armour, де втрачається відчуття гравітації;
- дзеркальний лабіринт і персоналізовані футболки від Hugo;
- парковка з реперкою Cardi B та морозивом у зоні Reebok;
- американський коледж із чирлідерками у формі Guess;
- мінірампа та колекція ексклюзивних скейтбордів магазину Kapkan;
- снікер-зона за участі Werare, Sneakermate, Hood Famous, White carousel, Quickstrike.
Арт
На фестивалі понад 20 митців презентують свої роботи. Зокрема, будуть такі зони та активності:
- лабіринт із триметрових кубів, де свої роботи створять 18 райтерів та художників: Britcev, Pako, Sasha Pes, Seib91, команда KickitArt, Shu, Sokewonder, Storaz, Myforestbridge, Viska, Наум, Стас Слікез, каліграфині Віта і Віка Лопухіни, Олександр Гребенюк та Андрій Сігунцов;
- виставка культового американського фотографа Атіби Джеферсона Heart-Shaped Box на кубах-лайтбоксах із портретами Фарелла Вільямса, Дрейка, King Krule та Чедвіка Боузмана;
- виставка львівського стритфотографа Тараса Бичка, який фіксує повсякденне життя міста, яке не помічають туристи;
- ексклюзивний показ фільму «Martha: A Picture Story» про стритартфотографку Марту Купер у кінотеатрі на траві;
- скетч-батл, де 32 ілюстратори створюватимуть нові діджитал-скіни для банківських карток «ПриватБанку» в режимі реального часу.
Лекції
Лекційна програма фестивалю стала ширшою: окрім історій про бренди та моду, лектори розповідатимуть про арт, медіа і попкультуру. Серед тем виступів – усвідомлена мода, колаборації брендів, фешн-технології, електронна музика, попарт і нові медіа. Спікерами стануть художник Олексій Кондаков, дизайнерка Яна Червінська та засновниця бренду Marsala Марія Маслій, засновники медіа DTF Magazine, Vertigo і Katacult, викладачі та засновниця PUSHKA School Ірина Красильникова, засновниці стартапів Zirity Ірина Пульвас та 3DLook Катерина Галич, представники AIR та інші. Детальна програма буде оголошена пізніше.
Протягом двох днів школа конструювання одягу PUSHKA School проведе кілька воркшопів і навчить шити ідеальну футболку.
Спорт
На фестивалі збереться понад 700 атлетів з різних країн у кількох дисциплінах.
Зокрема, на заході буде штучна хвиля, де відбудуться змагання, переможець яких безкоштовно потрапить на серф-кемп у Португалію чи на Канарські острови. Також don’t Take Fake готує скейтпарк, де пройде турнір зі скейтбордингу та ВМХ. Традиційно на фестивалі відбудуться змагання зі стритболу, футболу та брейкданс-батли.
Музика
За два дні на don’t Take Fake свої сети відіграють 16 київських діджеїв: Daria Kolomiec, Denis Vnuk, Katro Zauber, Vlad Fisun, Miura, Igorskee, Ksenia Palfy, Kool Deee, Galina Malinovskaya, Vladimir Sivash, Masha Efy, Slef, Anny Rock, Supersholokh, Zhenya Sugak, Slava Bondar.
Фудкорт
На фудкорті на гостей чекають 15 київських точок із бургерами та хот-догами, азійським і вегетаріанським меню, десертами та кавою, а також барами Jameson, Havana Club і Beefeater. Серед них: Burger Farm, Bistro Bistro, «Альтруїст», Furgoneta, «В’єтнамський привіт», Eat Easy, Milk Bar, «Каштан», Dogs&Tails, «Улиткабар», Etc. foodbar, Chon Nori.
Автомотозона
У вуличній частині фестивалю будуть представлені понад 30 топових кастомізованих авто України в категоріях low ride, stance, super sport і classic.
Фото: Анна Бобирєва