Підсумки року 2018Diesel, Nike та Google: 9 рекламних роликів, знятих у Києві 2018 року
«Пузата хата», київська їдальня та метро у рекламі світових брендів
The Village Україна публікує добірку рекламних роликів, знятих у Києві 2018 року, та дізнається, чому міжнародні бренди обирають Київ локацією для зйомок реклами.
Джинси від Diesel
У 2018 році бренд Diesel знімав у Києві рекламу джинсів під гаслом «Made to run away». У ролику герої зустрічаються у їдальні на території заводу «Кузня на Рибальському». У відео знялись українські моделі Олександра Попруга і Вікторія Рогальчук та учасник проекту «Голос країни» Едгар Вінницький. У створенні відео брала участь команда української продакшн-компанії Radioaktive Film.
Де: завод «Кузня на Рибальському»
Авто від Lexus
Компанія Lexus зняла футуристичний ролик, що показує світ майбутнього, події у якому відбуваються на Хрещатику та Софійській площі. До виробництва відео долучилась київська продакшн-студія Radioaktive Film, а стилем ролика займалась українська стилістка Стася Монастирська.
Де: Хрещатик і Софійська площа
Напої від Schweppes
Зйомки бренду Schweppes відбувалися у двох павільйонах у Києві, де побудували відповідні декорації. Усі ролі, крім головних, виконали українські актори. Режисером відео став Майкл Ґрейсі, відомий за роботою над фільмом «Найвеличніший шоумен». Постановник провів у Києві п’ять днів упродовж знімального процесу. Реклама Schweppes – спільний проект української студії FAMILY Production та французької Partizan.
Де: знімальні павільйони в Києві
Квитки від британської компанії Trainline
Рекламу послуг британського ритейлера квитків Trainline знімали у київському метро. На ролику помітно станції «Видубичі» та «Кловська», а також міський залізничний вокзал.
Відео створив український продакшн Radioaktive Film спільно з BBH London.
Де: станції метро «Видубичі», «Кловська», залізничний вокзал Києва.
Капсульна колекція від Nike
Nike, спільно із британським каналом Nowness, представив короткометражний фільм Captured Motion. Ролик рекламує капсульну колекцію бренду та нью-йоркського дизайнера Метью Вільямса. Це відео – про потенціал руху в різних візуальних вимірах, зазначає Nowness. Рекламу знімали на кар’єрі заводу «СБК-Озера» неподалік Києва. Виконавчим продюсером виступила українська студія Family Production.
Де: кар’єр заводу «СБК-Озера»
Міжнародна букмекерська контора Unibet
Українська студія Family Production і французька Partizan зняли в Києві ролик для міжнародної букмекерської контори Unibet. На відео видно «Пузату хату» на Контрактовій площі та вулицю Сагайдачного. У ролику знялися французький футболіст Кіліан Мбаппе, який грає в клубі «Парі Сен-Жермен», українська модель Вікторія Рогальчук.
Де: «Пузата хата», вулиця Сагайдачного
Навушники від Beats by Dre
Рекламу Beats by Dre у Києві знімав британський режиcер Ґай Річі. Для цього він приїхав до міста на два тижні. За сюжетом ролика, події відбуваються у Росії, хоч відео насправді знімали в Києві. На це на початку відео вказують магніти з українськими написами на холодильнику та авто з українськими номерами. У зйомках брали участь світові зірки спорту: Неймар, Тьєррі Анрі, Еден Азар, Давід Де Хеа, Патріс Евра, Серена Вільямс.
Де: Київ
Google Pay від Google
Компанія Google зняла три рекламні ролики сервісу платежів Google Pay в київському метрополітені. На відео можна впізнати дві станції київського метро – «Дорогожичі» та «Золоті ворота». Ролики створило українське діджитал-агентство Skykillers.
Де: метро «Дорогожичі» та «Золоті ворота».
Бензин французької компанії Total S.A
Французька нафтогазова компанія Total S.A., яка є четвертою за об’ємом видобутку в світі та входить до складу «Великої шістки», зняла рекламу в Києві. Ролик показує повстання роботів, а фінальна сцена відбувається на Подільсько-Воскресенському мосту.
Де: Подільсько-Воскресенський міст
Чому закордонні бренди обирають Київ місцем зйомок? Які локації були найпопулярнішими у 2018-му?
Катя Галицька
Генеральна продюсерка Radioaktive Film
Бренди обирають Київ через поєднання ціна/якість, а також через локації, які ми можемо запропонувати. Радянський бруталізм і монументалізм не виходять з моди. Цього року обирають Троєщину і Харківський масив, а також технічні корпуси університету Шевченка.
Попит на рекламу, зняту в Києві та Україні загалом, збільшується. Рівень наших художників-постановників зростає, і зйомки в павільйонах зараз затребувані не менше як зйомки на локаціях. До нас приходять за всім і відразу: це і локації, і гідний рівень виробництва при конкурентній вартості.
Анастасія Буковська
Генеральна продюсерка Family Production
Серед локацій продовжує бути лідером бібліотека Вернадського, а вишенька на торті – Подільсько-Воскресенський міст. У тренді Троєщина та Будинок культури Корольова. Ми зараз також знімаємо німецьке кіно в Бортничах – там дуже багато екстер’єру, природи – ліси, поля та луги.
Не можна говорити, що до нас їдуть через бум на радянський колорит – ні, це не так. Частково це і колорит, проте інша частина – команда. Нас уже знають, бренди розуміють, що вони можуть нам довіряти. Все працює у зв’язці.