Камера спостереженняКамера спостереження: дуже абстрактний Київ Михайла Палінчака
Підбірка метафізичної фотографії
Михайло Палінчак – український документальний і вуличний фотограф. Публікувався, зокрема, у TIME, The New York Times, The Washington Post, The Guardian, Le Monde та багатьох інших. Михайло походить із родини фотографів з Ужгорода. Професійно фотографією почав займатися у 2007 році, після переїзду до Києва. Роботи 34-річного українця брали участь у виставках у Сполучених Штатах, Великій Британії, Німеччині, Бельгії та Польщі.
Також Михайло є ініціатором спільноти «Українська вулична фотографія». Це група, що пропагує зйомку людей у громадському просторі без постановки – у звичайних ситуаціях міського середовища. «Мене дуже захоплює в буденності нашого життя та хаотичності міста підмічати гармонію, парадокси, контрасти та фіксувати їх за допомогою фотокамери».
The Village Україна вже публікували фотосерію Михайла Палінчака «Втрачені обличчя» (Lost Faces) та починали рубрику «Камера спостереження» з його робіт. Цього разу на сайті виходять міські абстракції автора.
Більшість українських і закордонних вуличних фотографів знімає і підходить до вуличної фотографії, виходячи з концепції «вирішального моменту». Вони намагаються зафіксувати на фотографії екстремуми життя, яке розігрується перед ними. І я не без гріха, що приховувати.
Ця підбірка міської абстракції, метафізичної фотографії – вуличні фото, для яких вирішальним моментом зйомки є зупинка погляду фотографа. Не подія ззовні, а всередині автора. Імпульс, що змушує зупинитися і зберегти момент, зафіксувати. Фотографія позбавлена сюжету і/або очевидної ідеї. Фотографія, яка прагне до абстракції, але ніколи не зможе її досягти, бо завжди нерозривно пов'язана з навколишнім предметним світом.
фотограф
The Village Україна та спільнота «Українська вулична фотографія» у рубриці «Камера спостереження» розповідає про людей, які знімають місто.