Дешеві квиточки в Стокгольм розлітаються, як гарячі пиріжки, не просто так – кияни хочуть бути схожими на шведів. Мінімалізм, «лагом», функціональні меблі та зручні джинси. Звісно, всі люблять комфорт. Але перевірмо, чи багато спільного ти маєш зі шведами?
The Village Україна разом з брендом Oriflame підготували тест, аби визначити рівень твоєї «шведськості».
Уяви, що тобі не подобається чиясь поведінка і настав час про це сказати. Як саме ти це зробиш?

Напишу повідомлення
Скажу все особисто
Надішлю електронного листа
«шведськості»

Шведська компанія Oriflame має особливий погляд на красу і те, як потрібно створювати косметику. Вже понад 50 років вони використовують наукові досягнення, щоб продукція була безпечною, надійною та ефективною. Всі екстракти – природного походження, і відбираються з дотриманням екологічних та етичних норм, а запатентовані технології та розробки проходять клінічні дослідження.
Матеріал підготовлено за підтримки