Барахолка «Кураж Базар» залишає Арт-завод Платформа після трьох років резиденції. Новою локацією заходів бренду стане ВДНГ. The Village Україна запитує про переїзд у керівників «Кураж Базар», Арт-заводу Платформа та ВДНГ.


Альона Гудкова

засновниця та ідеологиня барахолки «Кураж Базар»

Ми дуже вдячні Арт-заводу Платформа за те, що вони нам дали. Неможливо переоцінити їхній внесок у розвиток нашого бренду. Можна сказати, що ми там виросли: з маленького «Куражика» стали «Кураж Базаром».

Утім, ми вирішили, що хочемо розвиватися в іншому місці та іншому напрямку. Основна причина переїзду – те, що прагнемо розвиватися як місце, яке діє постійно. У зв’язку з переїздом з’являться нові формати. Серед іншого ми хочемо розвивати мікроформати заходів і формати роботи з дітьми. Також будемо влаштовувати «Літературний Кураж Базар», на якому плануємо зібрати 300 тисяч гривень на підтримку дітей-музикантів. Для цього ми записали відео з Іваном Дорном.

На ВДНГ нам подобається атмосфера, радянський модернізм. Урешті-решт, ми барахолка, тож повинні бути олдскульними. Додатковою причиною для переїзду стало те, що ВДНГ нас дуже любить. Для розвитку напівсоціального проекту це дуже важливо. Адже важливо, щоб нас приймали такими, якими ми є – і любили нас за всі наші прикольчики.


Надія Самаріна

арт-директорка «Кураж Базару»

У Києві небагато локацій, на яких буде комфортно родинам із дітьми, людям з інвалідністю та взагалі всім. Для нас дуже важливі свіже повітря, павільйон із душею та історією та особлива атмосфера. На ВДНГ саме так. Там увечері співають цвіркуни, багато простору і зелені.

Формат «Кураж Базару» буде постійно змінюватися. Це стихійний захід, справжня барахолка з характером. Нова локація, звичайно, внесе корективи. Але загалом усе залишиться таким самим: улюблені продавці, благодійні цілі, музиканти, атмосфера свободи і повна інклюзивність майданчика.

Окремий павільйон – це кайф. Це ніби знайти дім, у якому все можна влаштувати по-своєму, надати йому максимального рівня затишку. У нас там буде барахолка, лекторій, кінотеатр і музей. Скоро самі все побачите.


Сергій Соколов

керівник відділів маркетинг і PR Арт-заводу Платформа

У житті будь-якого проекту настає логічний момент переосмислення концепції, зміни фокусів і пошуку нових напрямків. За три роки партнерства і дружби Арт-завод Платформа та «Кураж Базару» ми реалізували дуже багато крутих ідей і задумів. Ми з повагою ставимося до рішення «Кураж Базару» змінити локацію й отримати нові емоції та натхнення. Ми бажаємо їм тільки найкращого і дякуємо за незабутні емоції.

Для нас вихід одного з ключових резидентів – також певний виклик і мотивація до структурних і концептуальних змін. У нас у розробці вже є низка ідей та проектів. Упевнені, що в нас вийде посилити вайб, який присутній завдяки всім нашим резидентам. Окрім того, ми плануємо низку гостьових та власнх заходів.

Наприклад, найближчим часом у нас відбудуться дві великі події. По-перше, це фестиваль Маші Єфросиніної Charity Weekend, у якому ми будемо не лише майданчиком, а й повноцінним партнером. По-друге, це перший фестиваль поп-культури в Україні Comic Con Ukraine. Наші партнери і ключові резиденти, команда Ulichnaya Eda, також розробляють низку концепцій, які вони планують реалізувати на Арт-завод Платформа.

Більш детальними планами ми зможемо поділитися після фіналізації усіх задумів. Відзначу, що Арт-завод Платформа – це не тільки заходи, а й ціла екосистема, у якій функціонує багато резидентів та активностей. Наприклад, це Coworking, AkT, Ulichnaya Eda, академія кіберфутболу Fint, майстерні художників, скульпторів і декораторів, а також низка освітніх і гостьових заходів. Понад те, з початку наступного року в нас запланована побудова бізнес-центру нового покоління площею 20 тисяч квадратних метрів. Тож планів і проектів дуже багато.


Євген Мушкін

генеральний директор ВДНГ

За останні кілька років на ВДНГ уже переїхали Atlas Weekend, Robotica, а цього року переїжджають «Кураж Базар» і Old Car Land.

Нашу команду часто можна було побачити на «Кураж Базарі». Це класний івент для сучасного міста, з культурою на належному рівні. Також надихає і дедалі більша просвітницька роль «Куража», що змінює цей світ на краще. Саме тому ми неабияк раді, що знайшли точки дотику з командою Альони, і відтепер івент буде проходити на ВДНГ.

У нас є освітній кластер, передбачений «Концепцією розвитку на 40 років», і при цьому один з основних видів діяльності Експоцентру – події. У нас немає конкуренції контенту, у діючих проектів ВДНГ – одна цільова аудиторія, у «Куражу» – інша. Тут усім буде комфортно!


Ілюстрація: Анна Шакун

Текст: Лев Шевченко, Ярослав Друзюк