Львівський бренд «Ґроно» спільно з «Кредобанком» обʼєдналися в межах великого проєкту «Коляда», щоби відроджувати й ширити традиції українського Різдва. Вони створили однойменну святкову колекцію ялинкових прикрас, до якої ввійшли шість скляних ялинкових куль. Кожна з них відтворює сюжет рідкісних автентичних колядок із різних регіонів України: Львівщини, Чернігівщини, Харківщини, Рівненщини, Бойківщини й Гуцульщини.

Ілюстрації для ялинкових прикрас намалював український тату-художник й ілюстратор Олександр Луцишин, який відроджує українську автентику в тату. Особливі колядки для святкового проєкту відібрав і записав етно-гурт «Курбаси», їх уже можна послухати на YouTube.

У чому місія проєкту «Коляда»

«Різдво – це особливий час, коли ми збираємося разом, прикрашаємо оселі, створюємо атмосферу свята. Мені хотілося, щоби кожен українець, де б він не був, мав змогу звернутися до свого коріння. Так і народилася ідея колекції, натхненної українськими автентичними колядками», – розповідає Юліана Стрипа, співзасновниця «Ґрона». 

«Різдво – особливе свято для українців. Свято, коли сім’я збирається разом, а серця наповнюються теплом і вірою. І жодного разу це свято не обходиться без колядок, у яких закодовані радість, віра, горе чи смуток, що передаються від покоління до покоління. Проєкт «Коляда» – це приклад співтворення, націлений на відродження й підтримку нашої культурної спадщини. Він суголосний нашим цінностям – впливати, розвивати й підтримувати українську економіку й українську культуру завдяки крафтовим виробникам», – говорить Андрій Мельник, маркетинг-директор Кредобанку.

Як колядки обʼєднують українців 

«Ґроно» й «Кредобанк» створили «Коляду» в межах проєкту «Крафтове Різдво», який поєднує традиції, культуру й доброчинність. Щоби передати магію української коляди й наповнити Різдво особливим змістом у непростий час, на початку грудня у Львові відбувся благодійний концерт «Коляда». 

Завдяки благодійним активностям і вторгованим коштам із продажу вхідних квитків на подію зібрали 227 тисяч гривень, які передали до фонду оперативного забезпечення Сил оборони «1991 на закупівлю засобів радіоелектронної боротьби (РЕБ)». 

Дізнавайтеся більше про проєкт «Коляда» на сайті бренду «Ґроно». За планами й активностями «Крафтового Різдва» можна слідкувати за посиланням.

Більше про «Крафтове Різдво»

  

матеріал підготовлено за підтримки «Ґроно» й «Кредобанку»