19–20 жовтня у Дніпрі відбудеться вже сьомий маркет Dniprospective. На локації Creative State of Dnipro вас зустріне потужна вибірка улюблених українських брендів: Coosh, Papaya, Vika Adamska, Sabotage, Deep та інших. Також уперше у Дніпрі буде представлена селективна база з нотками авангардної асиметрії від бренду Unmere, органічна косметика від White Sprut, ювелірні вироби Chego jewelry. 

Крім того, на гостей маркету чекає лекція на актуальну тему «Чим відрізняється хейт у житті від хейту в соцмережах?» від засновниць ютуб-шоу «Ебаут» Катерини Мотрич і Наті Гресько. 

  

Сьомий маркет Dniprospective стане останнім у цьому році, тож нині організатори підбивають підсумки. Протягом першого року існування команда проєкту вже провела пʼять маркетів у Дніпрі й один у Києві.

 Шостий маркет Dniprospective був святковий і присвячений дню народження проєкту. На гостей чекала найкраща вибірка брендів, бо вперше у Дніпрі були представлені Coosh, Papaya, Dia Dia, а також постійні резиденти Broq, Tsvite Teren, White Sprut і багато інших. Лекції провели Ярина Сізик, а також ведучі «Ебауту» Катерина Мотрич і Наті Гресько. Серед насиченої програми також був і київський діджей DJ69 – засновник благодійного проєкту Kyiv Angels.

 Київський маркет Dniprospective відбувся в готелі Bursa. Для гостей підготували селекцію з 50 українських брендів, які майже повністю заповнили готель. Також на них чекав перегляд фільму з Венеційського кінофестивалю «Цивільні. Вторгнення» та спілкування з Андрієм Рачинським і Даніїлом Ревковським – митцями, які представляють Україну на Венеційській бієнале. А ще – лекція Ельдара Шеріфова «Японська нова хвиля дизайнерів». 

 На четвертому маркеті в Дніпрі вперше з'явилася освітня секція, де лектори порушували соціально важливі теми, зокрема лекцію «Sex Education» прочитали Катерина Мотрич і Яся Кравченко з «Ебауту», а лекцію «Камін-аут» – Сашко Драглі.

«Ми бачимо велику цінність у просуванні та знайомстві людей одне з одним. Ми пишаємось тим, що Dniprospective сприяє спільнотоутворенню – маркет є чудовою можливістю не тільки познайомити містян з українськими й локальними брендами, але й самі бренди між собою, бо саме це створює плідне середовище для співпраці й розвитку», – кажуть організатори.

Коли:

19–20 жовтня 

Де:

Дніпро, Creative State of Dnipro 

   

матеріал підготовлено за підтримки DNIPROSPECTIVE