Мережа магазинів плитки та сантехніки «Агромат» святкує 31-й день народження, запустивши «Сезон купання у знижках». Акційні пропозиції до -60% діятимуть на плитку, сантехніку та підлогові покриття в усіх роздрібних магазинах мережі в Україні й в інтернет-магазині agromat.ua протягом усього серпня. 

З нагоди дня народження «Агромат» також запустив креативну промокампанію, у межах якої створили VFX-ролик із велетенським каченям – бренд-персонажем компанії – яке купається у знижках на даху найбільшого магазину бренда.

Креативний ролик, який переглянули вже понад 600 тисяч разів, створили компанія Pozhidaev Production разом із митцем oko.arts. Вони поєднали реальне знімання найбільшого магазину «Агромат» і візуальні ефекти з елементами AR. 

«Visual effects (VFX) відео – глобальний маркетинговий тренд, що набирає популярності й в Україні. Такі ролики підвищують шанси завоювати увагу цільової аудиторії, сприяють росту впізнаваності бренда, а купання каченяти викликає в аудиторії тільки позитивні емоції й навіть посмішку», – говорить директорка з маркетингу Агромат» Юлія Дробишева.

Медіапартнерами проєкту стали рекламна агенція Posterscope Ukraine та компанія UMG, які розробили стратегію просування ролика як онлайн, так і офлайн.

   

«Агромат» – національна мережа магазинів плитки та сантехніки, заснована в 1993 році. Нині вона налічує 30 магазинів у різних регіонах України. Найбільший комплекс плитки та сантехніки «Агромат» разом із новим магазином меблів розташований у Києві, на вулиці Академіка Булаховського, 2–4.

   

 Матеріал підготовлено за підтримки «Агромат»