Мережа «Аптека Доброго Дня» відкриває нові торгові точки, які концептуально будуть просторами здоров’я та краси. З цієї нагоди в десяти аптеках Києва відбувся Beauty Day: професійні візажисти робили клієнткам денний макіяж і ділились секретами догляду. 

Партнерами заходу стали салони «Accent Beauty Buro», «Estet» і київські майстри макіяжу, які за допомогою експрес-мейкапу підкреслювали індивідуальну красу. 

 «Beauty Day – це захід про красу внутрішню й зовнішню. У жінок є свої ритуали, що допомагають зберігати ментальне й фізичне здоров’я. Ми завжди закликаємо до превентивної турботи про себе, але цього разу хотіли подарувати день краси без приводу, додати до їхніх щоденних ритуалів – свій, щоби бачити ще більше посмішок», – розповідає Ігор Алгінін, СМО мережі «Аптека Доброго Дня».

За допомогою Beauty Day «Аптека Доброго Дня» прагне змінити ставлення українців до аптечного простору, що має асоціюватись не лише з хворобами, а й зі здоров’ям, красою та турботою.

Що цікаво було під час Beauty Day

У мережі «Аптека Доброго Дня» представлено понад 200 косметичних брендів». Під час Beauty Day візажисти використовували косметику іспанського бренда «Beter». Компанію заснували 1936 році, і зараз нею керує вже третє покоління родини. «Beter» не тестує продукцію на тваринах, а для виготовлення низки товарів використовує пшеничне волокно й океанічний пластик. У компанії кажуть, що орієнтуються на сучасну жінку, яка обирає усвідомлений догляд. 

На честь Beauty Day всі, хто зробив макіяж в аптеці чи купив товар низки європейських брендів, отримали в подарунок помади, консилери, тіні, олівці, рум’яна, лаки й іншу косметику «Beter».  

  

Матеріал підготовлено за підтримки «Аптека Доброго Дня»