Український бренд одягу та спорядження Turbat здобув головну світову премію у сфері аутдору ISPO Award 2024. Вона відзначає найінноваційніші продукти серед одягу, взуття та спорядження для пригодницьких подорожей.

Бренд отримав нагороду за свою сонцезахисну трекінгову сорочку Turbat Maya Hood Trek і розташувався в списку фіналістів поруч із відомими світовими виробниками, як-от The North Face, Oakley, Mammut, Helly Hansen (НН). 

Чому ISPO Award відзначили саме сорочку Turbat Maya Hood Trek

Інноваційною перевагою сорочки є те, як її дизайн і конструктивні особливості розв'язують питання сонцезахисту, особливо в довгих походах чи навіть активностях на воді. У Maya Hood Trek команда Turbat запропонувала новий концепт – гібрид вільної сорочки й термобілизни в місцях, що потребують активного вологовідведення. 

Матеріал має сертифікований максимальний рівень захисту UPF 50+, за якого лише 2% ультрафіолету можуть пройти через тканину. А наявність капюшона з подовженими рукавами забезпечує сонцезахист від голови й до кінчиків пальців. Крім того, мандрівникам нема потреби нести свою панамку чи кепку, адже їхню функцію вже виконує капюшон. Сама Maya Hood Trek важить 210 г, приблизно як яблуко, і є компактною, що дає змогу оптимізувати простір рюкзака. 

Команда розробників Turbat продумала все до найменших ергономічних деталей:

 наявність ґудзиків до половини сорочки, що полегшує її й робить зручною під час використання поясу рюкзака

 відсутність швів на плечах, щоби запобігати натиранню або дискомфорту в умовах спеки

 наявність кишені для дрібних речей

 можливість застібнути капюшон на кнопку, щоб його не здував вітер.

Як зʼявилася ідея створити Maya Hood Trek

«Ми з командою пішли в довгий одноденний трекінг у Горгани, приблизно на 40 км. Тоді був типовий липневий день. Я був у сорочці іншого виробника, де також були еластичні вставки, однак вона не була сумісна з рюкзаком, відчувався дискомфорт. Тоді ми подумали адаптувати під трекінг одну з наших уже наявних моделей May Hood, яка задумувалась більше для подорожей і менш інтенсивних активностей», – розповідає Маріан Стрільців, креативний керівник Turbat.

У процесі розробки було лише два взірці Maya Hood Trek, а процес її реалізації протікав доволі легко, адже з перших днів команда розуміла, куди рухатись. А оскільки Turbat створений мандрівниками, як й інший свій асортимент, команда протестувала Maya Hood Trek від Карпат до Амазонки.

«Ми завжди прагнули не просто імпортувати й популяризувати іноземні бренди, а створювати свій, український продукт. Перемога на ISPO Award для нас цінна, адже це можливість укотре заявити про українські розроблення світові. Експорт є одним із наших фокусних напрямів. За 2023 рік Turbat мав рекордну частку експорту – 22%. Його продукти вже можна знайти в понад 10 країнах: Східній і Центральній Європі, Канаді та Південній Кореї», – говорить Андрій Бандрівський, співзасновник Gorgany. 

   

Turbat є частиною компанії Gorgany, що має мережу магазинів туристичного спорядження й займається дистрибуцією світових outdoor-брендів в Україні.

За час повномасштабного вторгнення Turbat зріс удвічі. За 2023 рік команда виготовила близько 47 тисяч товарів. На сьогодні бренд співпрацює з 20 швейними виробництвами по Україні та вже двічі завойовував ISPO Award. Минулого разу нагороду отримав їхній інноваційний трисезонний спальник Ultar.

   

Матеріал підготовлено за підтримки TURBAT