Український бренд скляного посуду Yakush переходить на екологічне паковання на основі міцелію. Так вони підкреслюють свою непохитну відданість захисту довкілля та прагнення до сталого розвитку. Ініціатива бренда втілилася завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». 

Хто такі Yakush

Бренд Yakush заснувала підприємиця-візіонерка Маша Якуш у 2017 році. Компанія виготовляє високоякісний скляний посуд, органічно поєднуючи традиційну українську техніку гутного скла із сучасними ініціативами сталого розвитку. Yakush прагне створювати продукти, які є не лише красивими й функціональними, але й екологічно чистими.

Використовуючи міцелій для виготовлення упаковки, бренд не лише зберігає довкілля, а й відроджує давні форми мистецтва, демонструючи, що культурна спадщина й інновації можуть іти пліч-о-пліч.

«Це більше, ніж просто зміна пакувальних матеріалів, це заява про цінності нашого бренда. Ми віримо, що можна шанувати наше минуле, будуючи стійке майбутнє, і паковання з міцелію є значним кроком на шляху до цієї мети», – говорить Маша Якуш, засновниця Yakush.

Як міцелій вирішує екологічні проблеми

Міцелій, коренева структура грибів, пропонує революційне рішення нагальної екологічної проблеми пластикових відходів. Паковання на основі міцелію повністю розкладається на нетоксичний, багатий поживними речовинами компост, сприяючи оздоровленню екосистеми. Ця стратегічна ініціатива не лише підкреслює прагнення Yakush зменшити свій вплив на навколишнє середовище, а й задовольняє збільшений попит споживачів на екологічно чисті та стійкі продукти.

Yakush прагне встановити новий стандарт у галузі й надихнути інші компанії на пошук екологічних пакувальних рішень. У час, коли світ бореться з проблемами забруднення й утилізації відходів, інноваційні матеріали з міцелію можуть прокласти шлях до зеленішої та сталої планети.

Більше про компанію та її відданість принципам сталого розвитку читайте на сайті Yakush.

   

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес із метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

   

Матеріал підготовлено за підтримки YAKUSH