У жовтні ювелірний дім SOVA спільно з Благодійним фондом «Квітна» запустили кампанію до Всесвітнього місяця боротьби проти раку грудей, який називають «рожевим» жовтнем. У межах ініціативи бренд створив лімітований рожевий браслет, усі кошти з продажу якого, а це 300 000 гривень, спрямували на підтримку роботи Пересувної медичної платформи.

Крім того, SOVA презентували відеопроєкт «Це груди», щоби ще більше жінок могли дізнатися, як важливо турбуватися про себе. У цьому спецпроєкті героїні, які побороли діагноз, а також лікар-мамолог відповідають на запитання, які цікавлять тисячі жінок. Загалом SOVA та «Квітна» змогли привернути увагу до «рожевого» жовтня понад п'яти мільйонів жінок.

Хто підтримав проєкт «Це груди»

Проєкт підтримали лідери думок, зокрема Емма Антонюк, Джамала, Наталія Денисенко, Тетяна Парфільєва, Таня Пренткович, Наталі Литвин, Наталя Могилевська, Надія Матвєєва, Ірина Сопонару. 

Як працюватиме Пересувна медична платформа далі 

Платформа дає можливість жінкам пройти первинні мамологічний і гінекологічний огляди, а також УЗ-діагностику органів малого таза й молочних залоз. Це базовий чекап жіночого здоров’я, який кожній жінці необхідно виконувати мінімум раз на рік. 

Завдяки SOVA та Благодійному фонду «Квітна» в жовтні змогли безплатно пройти обстеження жінки з деокупованої Чернігівської області й Білоцерківського району. 

Пересувна медична платформа продовжуватиме свою роботу й надалі надаватиме безплатні обстеження жінкам, які постраждали від воєнних дій в Україні, не можуть собі дозволити профілактичні обстеження й довгий час відкладали візит до лікаря, навіть якщо дуже цього потребували. 

«Метою нашої благодійної ініціативи було зібрати кошти на підтримку роботи Мобільної медичної платформи в жовтні. Вдячні нашим клієнтам, адже ми отримали колосальну підтримку й сотні відгуків про проєкт, що надихають. Сотні браслетів розкупили в різних містах України вже за кілька тижнів. Завдяки цьому нам вдалося продовжити підтримку роботи Платформи й в інших населених пунктах», – каже Христина Башлій, директорка з маркетингу SOVA.

 

 Матеріал підготовлено за підтримки SOVA