Нагода брендам і клієнтам подружитися офлайн: як долучитися до попапу Dniprospective у Дніпрі
4–5 серпня в Дніпрі відбудеться Dniprospective – благодійний попап-захід, де відвідувачі зможуть ближче познайомитися з цікавими брендами з усієї України. Мета організаторів – зібрати кошти на пікап для інженерно-саперного загону ТРО, а також залучити якомога більше дніпрян до культурних подій.
До заходу долучаються й дніпровські підприємці, і бренди з інших міст. Серед резидентів будуть I see UA flag, Omriyana cosmetics, Woman jewelry, Platonic Love й інші проєкти. Вони зможуть показати свою айдентику й унікальність у новому великому місті. Щоб долучитися до маркету, бренди можуть написати організаторам на пошту [email protected] або в інстаграм.
Корнер української культури
У корнері української культури будуть представлені молоді й талановиті митці та крафтярі з усієї України. Вони презентують відвідувачам сучасні й традиційні вироби. Унікальна атмосфера корнеру у форматі живої інсталяції занурить гостей у сучасний український культурний простір, також вони зможуть доторкнутися до витворів мистецтва й забрати частинку цієї краси із собою.
Серед учасників корнеру будуть митці Assha, Ліля Петрова, Владіслав Юдін (кераміка), Каріна Синиця й Оксана Бойко.
Партнери DNIPROSPECTIVE
Серед партнерів заходу – дніпровський заклад «Скромний», а диджеями стануть його ж резиденти. «Скромний» один із перших почав привозити крутих диджеїв до Дніпра та знайомити місто з якісною електронною музикою.
Головним партнером і водночас локацією став Центр сучасної культури в Дніпрі (Dnipro Center for Contemporary Culture, або DCCC). Це культурна інституція, яка працює в Дніпрі з 2019 року. Будівля DCCC – памʼятка архітектури місцевого значення середини XIX – початку XX століть. Раніше в ній розташовувалося губернське земство, а зараз відбуваються виставки, фестивалі, освітні програми, кінопокази й інші культурні події. Відвідувачі й відвідувачки зможуть наживо побачити архітектурні особливості будівлі й поглянути на Дніпро під дещо іншим кутом.
«Місія Dniprospective – залучити більше жителів Дніпра до культурних подій, що розширюють горизонти соціалізації й свідомого споживання. Для нас важлива комунікація, якої так часто не вистачає. В онлайн-просторі ми знайомі з багатьма брендами, але більшість із них ніколи не були представлені в Дніпрі. Офлайн-емоція від знайомства – це щось особливе, чого не знайдеш у соцмережах, і саме це ми хочемо надати нашим гостям. Для нас маркет – це про комунікацію міста й містян», – кажуть організатори попапу.
матеріал підготовлено за підтримки DNIPROSPECTIVE